برپایی نمايشگاه نقاشى به نفع کودکان مبتلا به سرطان

برپایی نمایشگاه نقاشى به نفع کودکان مبتلا به سرطان

تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰
احدی گفت:کانون شهید زین الدین در راستای تامین هزینه های درمانی و حمایتی کودکان مبتلا به سرطان اقدام به برگزاری نمایشگاه فروش آثارنقاشی بچه ها نموده است.

محمد جواد احدی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید زین الدین در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت:این کانون در راستای تامین هزینه های درمانی و حمایتی کودکان مبتلا به سرطان اقدام به برگزاری نمایشگاه فروش آثارنقاشی بچه ها نموده است.


وی گفت:این کانون در راستای کمک به این عزیزان و خانواده های آنها فعالیت هایی را در سطح استان در طول سال انجام می دهد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید زین الدین با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه نقاشی از جمله این برنامه ها است، افزود: در این نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به سرطان به نمایش در می آید.


احدی اظهارکرد: این نمایشگاه روزهای ۲۵ و۲۶ مهرماه از ساعت ۱۰:۳۰ الى ۲۲ در مجتمع تفریحی تجاری کوروش دایر می شود.


وی بیان داشت: تمام عوايد حاصل از برگزارى نمایشگاه و فروش آثار،صرف تامین هزینه های درمانی و حمایتی کودکان مبتلا به سرطان می گردد.
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید زین الدین در ادامه به بیان بخشی از فعالیت های کانون پرداخت و اضافه کرد: این کانون برای کمک به کودکان و خانواده های آنها نیازمند یاری و همکاری مادی و معنوی خیرین و نیکوکاران استان است.


احدی خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۹ از ۱۰۰ کودک تحت حمایت ،۲۰ نفر بهبود یافته و قطع درمان شدند و ۲۵ نفر فوت کردند.دراین سال کانون شهید زین الدین ۳۰ درصد هزینه های درمان را برعهده داشت  و این درصد در سال ۱۴۰۰ به ۴۵ درصد رسیده است و امیدواریم با حمایت خیرین و نیکوکاران و شهروندان محترم درصد حمایتی از این بیماران و خانواده های آنها افزایش یافته و شاهد بهبود تمامی کودکان مبتلا به سرطان بوده و پیروزی این کودکان را جشن گرفته و واژه سرطان را برای همیشه از فرهنگ نامه بیماری ها پاک کنیم.

پایان پیام/ 704