خاطره گویی دوران دفاع مقدس توسط پیشکسوتان و تکریم مقام شهدا توسط جوانان و نوجوانان

خاطره گویی دوران دفاع مقدس توسط پیشکسوتان و تکریم مقام شهدا توسط جوانان و نوجوانان

تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰
با تقارن هفته گرامی داشت دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی برنامه های فرهنگی مختلفی همراه با خاطراه گویی پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس و تکریم مقام والای شهدا توسط جوانان و نوجوانان هیئتی و بسیجی مسجد جواد الائمه شهرک ابریشم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان تقارن هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی فرصتی است که بتوان از فرهنگ عاشورا درس زندگی بیاموزیم. جوانان و نوجوانان پایگاه بسیج شهید حاج قاسم اصغری مسجد جامع جوادالائمه علیه السلام شهرک ابریشم و خادمیاران رضوی شهرقدس، همزمان با هفته دفاع مقدس و تقارن این ایام با اربعین حسینی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، مراسم سوگواری مقابل منزل خانواده شهدا برگزار می کنند. 
شهید والامقام حسین خواجه وند، شهید والامقام فرامرز سخایی پور، شهید والامقام علی خواجه وند از شهدایی گرانقدر دوران دفاع مقدس هستند که طی این شب ها نام و یاد و خاطره آنها در این منطقه طنین انداز شده است.
در هفته گرامی داشت دفاع مقدس خاطره گویی و روایتگری توسط طلایه داران و پیشکسوتان آن دوران انجام می شود و نوجوانان و جوانان نیز به تاسی از این رشادت ها و فداکاری ها و با الگوی گرفتن از سیره شهدا، با برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا یاد و نام آنها را زنده نگه می دارند. 
همچنین برپایی ایستگاه صلواتی به یاد شهدای مدافع حرم، طبخ و توزیع طعام تبرکی، برگزاری روضه های هفتگی سیدالشهدا علیه السلام همراه با سخنرانی و همکاری خادمیاران رضوی ، مدیحه سرایی، سینه زنی و مناجات خوانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، اجرای ویژه برنامه روز اربعین حسینی در فضای باز بوستان، بخش دیگر از فعالیت های هیئتی ها و بسیجی های مسجد جواد الائمه(ع) در شهرک ابریشم طی این شب ها بوده است .

پایان پیام/ 704