دستگیری از نیازمندان به همت کانون حضرت زینب(س)

دستگیری از نیازمندان به همت کانون حضرت زینب(س)

تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۰
مطهری از توزیع سبد کالا و بسته های معیشتی به همت کانون حضرت زینب سلام الله علیها خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام شده این بسته های معیشتی در بین افراد نیازمند توزیع شد.

جواد مطهری مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب سلام الله علیها در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان و کمک به افراد محروم جامعه از جمله سیره و روش اهل بیت(ع) بود و اکنون همزمان با اربعین حسینی و در راستای عمل به دستورات دینی از خانواده های نیازمند دلجویی شد.

وی افزود: در این ایام که با شرایط سخت اقتصادی در کشور مواجه هستیم و شیوع کرونا هم سبب شده برخی به لحاظ اقتصادی دچار مشکلاتی شوند و لذا با الگوبرداری از ائمه اطهار(ع) در رسیدگی به نیازمندان در این راستا با تمام توان پای کار خواهیم بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س)خاطر نشان کرد: همزمان با دهه آخر ماه صفر با مشارکت خیرین در قالب بسته های حمایتی از نیازمندان و ایتام حمایت می شود تا هر کدام از ما سهمی در این بخشش و ایثار داشته باشیم.

مطهری از توزیع سبد کالا و بسته های معیشتی به همت کانون حضرت زینب(س) خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام شده این بسته های معیشتی در بین افراد نیازمند توزیع شد.

وی افزود: همزمان با دهه سوم ماه صفر با شناسایی افراد نیازمند در محله ۲۰۰ بسته معیشتی با حضور امام جماعت کانون  در بین افراد نیازمند این منطقه توزیع گردید.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س)یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان مجموعه ای که با قشر جوان و نوجوان در ارتباط هستند باید سیره امامان و اهل بیت (ع) را برای این قشر تبیین کنند و با تلاش امام جماعت کانون در این بخش تلاش های فراوانی انجام شده است.

پایان پیام/ 704