اجرای طرح مهر تحصیلی برای سومین سال در شهرستان قدس

اجرای طرح مهر تحصیلی برای سومین سال در شهرستان قدس

تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام شریفی از اجرای سومین دوره طرح مهر تحصیلی به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند و تهیه و اهدای لوازم التحریر برای این عزیزان از محل موقوفات منطبق و کمکهای خیرین درشهرستان قدس خبرداد.

حجت الاسلام شریفی ریاست اوقاف و امورخیریه شهرستان قدس در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: واقفین خیراندیش با تیز بینی مشکلات و کاستی های اطراف خود را شناسایی کرده و در جهت رفع بخشی از این مشکل، قسمتی از اموال خود را وقف نموده اند که یکی از این موضوعات، مباحث آموزشی, علمی است.

وی افزود: در سالهای اخیر در جهت اجرای همزمان و اثر بخش نیات این دسته از موقوفات و با هدف کمک و دستگیری از دانش آموزان بی بضاعت و تهیه ملزومات مورد نیاز این عزیزان، طرح مهر تحصیلی در آستانه مهر ماه توسط ادارات اوقاف و امور خیریه با مشارکت کانون فرهنگی هنری مصلای شهرستان قدس و به صورت همزمان در سطح استان تهران اجرا می شود.

ریاست اوقاف و امورخیریه شهرستان قدس با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی سال ۱۴۰۰ به صورت نمادین در حرم مطهر امامزادگان حضرتین(ع) با حضورامام جمعه شهرستان قدس برگزار شد افزود:این طرح در سطح شهرستان با همت هیئت امنای بقاع متبرکه و از محل های منطبق و کمک های خیرین اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام شریفی یادآور شد: بسته های تهیه شده جهت اهدا به دانش آموزان در قالب طرح مهر تحصیلی ویژه دو گروه سنی ابتدایی و متوسطه است که شامل کیف و لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان مقاطع یاد شده در طول یک سال تحصیلی است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۰۰۰ بسته جهت اهدا به دانش آموزان نیازمند شهرستان در حرم مطهر امامزادگان سید ابوالحسن وسید ابوالحسین علیهما السلام آماده شده است که با رعایت اصل حفظ کرامت افراد توسط مرکز افق امامزاده به دانش آموزان نیازمند شناسایی شده در اطراف بقعه  اهدا خواهد شد ،اظهار کرد: قیمت هر بسته در مقطع متوسطه ۲۲۰ هزار تومان و قیمت هر بسته در مقطع ابتدایی ۲۱۰ هزار تومان است، البته اگر دانش‌آموزان خودشان بخواهند چنین بسته‌ای را تهیه کنند، مبلغی بیش از این باید بپردازند.

پایان پیام/ 704