کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد

کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد

تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۰
الیاسی گفت: کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر، به مناسبت آغاز سال تحصیلی و با هدف دستگیری از نیازمندان لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: رهبری با شیوع ویروس کرونا در جامعه و مشکلات اقتصادی و معیشتی خاصی که بعد از آن ایجاد شد؛ طرح مواسات و همدلی را برای دستگیری از نیازمندان تاکید کردند و اکنون این طرح در بخش های مختلف در حال اجرایی شدن است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از مردم کارهای خود را ازدست‌ داده و برخی از مشاغل تعطیل شدند که این امر منجر به ایجاد مشکلات اقتصادی در برخی از خانوارها شد ولی مردم ایران با فداکاری و کمک‌های خود بخشی از این مشکلات را برطرف کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید و لزوم برخورداری دانش آموزان نیازمند از لوازم التحریر مناسب در این ایام، کیف، جامدادی، دفتر، خودکار، مداد رنگی، تراش و پاک کن و..  تهیه شده که به دست آن‌ها رسید.

 

الیاسی گفت: کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر، به مناسبت آغاز سال تحصیلی و با هدف دستگیری از نیازمندان و اجرای مواسات و همدلی مورد تاکید رهبری لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: با کمک خیران و تلاش های انجام شده اعضای کانون، 16 میلیون ريال لوازم التحریر خریداری و در بین 16 دانش آموز نیازمند شناسایی شده توسط کانون شهدای روستای  گرجی محله بهشهر توزیع شد.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر از همان ابتدای شیوع کرونا در بین مردم و با مردم بوده است و همچنان هم کمک های مختلفی را در بخش های معیشتی، لوازم التحریر، جهیزیه، نان مهربانی و... در دستور کار دارد تا همه با هم برای کمک به نیازمندان جهادی وارد عمل شویم.

پایان پیام/ 175