نمایشگاه دفاع مقدس و موکب اربعین حسینی در پارک کوهستانی «سایه» برپاست

نمایشگاه دفاع مقدس و موکب اربعین حسینی در پارک کوهستانی «سایه» برپاست

تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۰
زارع با اشاره به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و موکب اربعین حسینی در پارک کوهستانی «سایه»، گفت: این نمایشگاه در قالب ۹ غرفه با همکاری شهرداری منطقه ۱۱ و پایگاه های مقاومت بسیج در حال برگزاری است.

«امید زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ایام اربعین حسینی نمایشگاهی در قالب 9 غرفه با موضوعات مختلف به همت کانون فرهنگي «انوار الحسين (ع) وپایگاه مقاومت برادران و خواهران «اباعبدالله الحسین (ع)» با همکاری شهرداری منطقه 11 و پایگاه های شهید «اسلامی نسب»، «محمد رسول الله (ص)» و خواهران «علی ابن حسین (ع)» در حال برگزاری است که فضای فرهنگی مناسبی در ورودی پارک کوهستانی «سایه» در بلوار «رسول اعظم (ص)» شیراز ایجاد کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «انوارالحسین (ع)» شیراز با اشاره به برنامه های این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه خدمتی نظیر مشاوره خانواده، زوج درمانی، کودک، طب سنتی، کتاب، سلامت، نذر خون، لوازم التحریر ارائه می شود و غرفه هایی نیز به عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار یا زنان فعال در کسب و کار اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نماز مغرب و عشاء از دیگر برنامه های نمایشگاه است خاطرنشان کرد: برنامه عزاداری با حضور مداحانی چون «سید عباس انجوی»، روایتگری، قرائت قرآن، گروه تعزیه، اجرای سنج و دمام، پخت و توزیع نان محلی، شله زرد، شربت و چای نیز از دیگر برنامه های نمایشگاه است.

زارع یادآور شد: تاکنون شهردار و معاونین منطقه 11 شهرداری شیراز، «سید ابراهیم حسینی»، عضو شورای اسلامی شهر شیراز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد ابن موسی (ع)، معاون فرهنگی ناحیه احمد ابن موسی (ع) و فرماندهان حوزه 2 امام حسن مجتبی (ع) و حوزه حضرت زینب (س) از بازدید کنندگان نمایشگاه بازدید کرده اند.

پایان پیام/ 130