لزوم نیازسنجی مخاطبان در بحث فضای مجازی توسط کانون های مساجد

لزوم نیازسنجی مخاطبان در بحث فضای مجازی توسط کانون های مساجد

تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام نجمی پور بر نیازسنجی مخاطبان در بحث فضای مجازی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود که پاسخ به شبهات در دو زمینه مهدویت و وهابیت به موقع داده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، جلسه توجیهی و همفکری رابطان و مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان سربیشه با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، امام جمعه سربیشه و رییس حوزه علمیه این شهر در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام «احمد نجمی پور» با اشاره به اینکه طرح چهار «میم» «مسجد، منزل، مدرسه و محله» باید در سطح مدارس اجرایی شود، گفت: انتقادی که از انجمن اولیا و مربیان و آموزش و پرورش وجود دارد، عدم ارتباط دانش آموزان با مسجد و حضور در برخی از پایگاه‌ های مهم از جمله نماز جمعه و ... است.

 

وی تشویق دانش‌آ‌موزانی که در مسابقات مختلف حایز رتبه شده‌اند در مساجد و یا پایگاه‌های نماز جمعه را بسیار مهم توصیف کرد و با تاکید بر اینکه تربیت زمان‌بر است، افزود: برای نسل جوان، باید در کلاس‌های ورزشی نیز سرمایه‌گذاری کرد.

 

امام جمعه سربیشه باتاکید بر اینکه کار فرهنگی دستوری و فرمایشی به نتیجه نمی‌رسد، افزود: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری در میادین ورزشی، کوهنوردی،‌ فوتبال و ... شرکت کنند و تلاش کنند پیوند بین مسجد، مدرسه و محله رل تقویت کنند.

 

وی بر برگزاری برخی از جلسات در محلات مختلف تاکید کرد و اظهار داشت: باید ارتباط گیری خوبی بین با نسل جوان برقرار شود و بعد از آن دقت شود که تربیت مراقبت و محافظت می‌خواهد.

 

نجمی پور بر نیازسنجی مخاطبان در بحث فضای مجازی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود که پاسخ به شبهات در دو زمینه مهدویت و وهابیت به موقع داده شود.

 

 

 

پایان پیام/ 70