پیاده روی شبانه بچه های کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» به مقصد گلزار شهدای «قطب آباد»

پیاده روی شبانه بچه های کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» به مقصد گلزار شهدای «قطب آباد»

تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۰
اکبری گفت: بچه های کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» مسیر کانون تا گلزار شهدای شهر «قطب آباد» را شبانه پیاده روی کردند.

«مرتضی اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در اقدامی توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» برنامه پیاده روی از کانون تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)»، شهر «قطب آباد» افزود: این برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری و برخی از مساجد دیگر انجام شده است.

 

وی بیان کرد: در این برنامه پیاده روی، مسیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» تا گلزار شهدای «قطب آباد» توسط بچه های مسجد پیمایش و سپس با حضور در گلزار شهدا به قرائت فاتحه و تجلیل از شهدای دفاع مقدس پرداختند.

 

اکبری عنوان کرد: خاطره گویی از دوران دفاع مقدس و شهدای گران قدر توسط راوی و مداح اهل بیت (ع)، «صفدر آبیار» از جمله برنامه های این پیاده روی بوده است.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)»، شهر «قطب آباد» ادامه داد: همچنین حجت الاسلام راستاد امام جماعت مسجد نیز در ادامه به سخنرانی پرداخت و یاد و خاطره شهدای گران قدر دفاع مقدس را گرامی داشت.

 

اکبری در پایان گفت: این برنامه با مرثیه خوانی «سبحان شعبانی» از ذاکران اهل بیت (ع) ادامه پیدا کرد و و پایان بخش برنامه نیز پذیرایی از بچه های مسجد بود.

 

 

پایان پیام/ 691