کسب رتبه دوم خراسان جنوبی در طرح ملی «شنبه های کتاب»

کسب رتبه دوم خراسان جنوبی در طرح ملی «شنبه های کتاب»

تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام سبزه کار از کسب رتبه دوم کشوری در طرح ملي «شنبه هاي كتاب» توسط ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» به خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: طرح «شنبه‌های کتاب» گامی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رونق بخشی به کتابخانه‌های مساجد است.

 

مدیر کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی آشنایی با کتاب‌های مفید، افزایش سرانه مطالعه و ترویج نهضت مطالعه مفید را از اهداف اجرای طرح ملی شنبه‌های کتاب توسط فعالان کانون‌های فرهنگثی هنری مساجد عنوان کرد و افزود: بر اساس اجرای طرح شنبه‌های کتاب هر هفته یک کتاب به اعضای کانون‌های فرهنگی هنری و نمازگزاران مساجد معرفی می‌شود.

 

وی اجرای طرح شنبه‌های کتاب را یکی از طرح‌های موثر طرح ملی ایران قوی اعلام کرد و گفت: این طرح موجب معرفی کتب موجود در کتابخانه‌های کانون های فرهنگی هنری به فعالان و نمازگزاران و ترغیب آنها به فرهنگ مطالعه روزانه و تشویق به مطالعه کتب فاخر حوزه چاپ و نشر شده است.

 

سبزه کار در ادامه به کسب رتبه دوم استان خراسان جنوبی در طرح ملی شنبه‌های کتاب اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این مهم با همراهی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محقق شده است، ادامه داد: همچنین ۳۶ کانون منتخب و برتر مجری این طرح از سوی ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری کشور معرفی شده اند که نام کانون «امام حسن مجتبی علیه السلام» شهرستان نهبندان نیز در بین این کانون‌ها وجود دارد.

 

وی یادآور شد: اجرای این طرح در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همچنان ادامه دارد.

 

 

پایان پیام/ 70