روزی به یادماندنی برای بچه مسجدهای کانون فهمای شهید ابراهیم هادی

روزی به یادماندنی برای بچه مسجدهای کانون فهمای شهید ابراهیم هادی

تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: ازآنجایی که مدت زیادی از شیوع کرونا می گذرد بنابراین تصمیم گرفتیم با برگزاری این اردو، روزی به یاد ماندنی و لحظاتی خاطره انگیز برای بچه های مسجد رقم زنیم.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره‌ به تازه ترین فعالیت کانون فهمای شهید ابراهیم هادی، گفت: به مناسبت هفته گردشگری، اردوی تفریحی ویژه برگزیدگان مسابقه فرهنگی به یاد لاله های سرخ شهادت، برگزار شد.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت افزود: در این راستا تعدادی از بچه های مسجد و برگزیده این مسابقه فرهنگی، از سد جیرفت بازدید کرده و با کارکرد و اهداف احداث این سد آشنا شدند.


وی بیان کرد: همچنین از طریق هماهنگی های انجام شده با مسئولین فرودگاه، بچه های مسجد از باند فرودگاه جیرفت بازدید کرده و با فعالیت های فرودگاه آشنا شدند.


حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: علاوه بر این نیز در کنار این بازدیدها، بچه های مسجد در مسابقات ورزشی که در طبیعت برگزار شد شرکت کرده و به بازی و تفریح پرداختند.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت عنوان کرد: از آنجایی که مدت زیادی از شیوع کرونا می گذرد و در این مدت به دلیل محدودیت های کرونایی فعالیت های حضور و جمعی بچه های مسجد کم رنگ شده بود بنابراین تصمیم گرفتیم با برگزاری این اردو، روزی به یاد ماندنی و لحظاتی خاطره انگیز برای بچه های مسجد رقم زنیم.


وی در خاتمه یادآور شد: مسابقه فرهنگی به یاد لاله های سرخ شهادت از سری برنامه های کانون فهمای شهید ابراهیم هادی بود که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس به صورت مجازی برگزار شد.

پایان پیام/ 586