بیش از ۴۰۰ هزار نفر شرکت کننده در بحث اوقات فراغت دریافت خدمت کردند

بیش از ۴۰۰ هزار نفر شرکت کننده در بحث اوقات فراغت دریافت خدمت کردند

تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸
حجت الاسلام امیدی گفت: در ایام تابستان ۹۸ به بیش از ۴۰۰ هزار نفر از شرکت کنندگان در برنامه های اوقات فراغت تابستان ارائه خدمت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امشب (دوشنبه 15 مهر) در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد فارس که در مسجد «النبی (ص)» شیراز برگزار شد، گفت: از ابتدای تیرماه تا پایان فصل تابستان برنامه های متنوعی از سوی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس برای اعضا انجام شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 200 کانون فرهنگی و هنری در مساجد فارس فعالیت می کنند، اضافه کرد: امشب از برترین های طرح اوقات فراغت تجلیل می شود.

 

وی با تاکید بر فعالیت های اوقات فراغت کانون های مساجد به ایام تابستان محدود نمی شود و در طول سال هم ادامه دارد، اظهارداشت: بیش از یک هزار و 200 کانون فرهنگی و هنری در مساجد فارس با اجرای برنامه های متنوع میزبان علاقمندان هستند و در تابستان یک هزار و 130 پایگاه اوقات فراغت در کانون های مساجد فارس فعالیت داشتند.

 

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 6 هزار عنوان برنامه تابستانه کانون های مساجد فارس در وبگاه «بچه های مسجد» به نشانی https://bachehayemasjed.ir ثبت شده است، اضافه کرد: برنامه های قرآنی، ادبی، فرهنگی، اردویی، هنری و ورزشی برای نوجوانان و جوانان و همچنین اقشار مختلف اجرا شد.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در مساجد برگزار شد، تاکید کرد: در ایام تابستان 98 به بیش از 400 هزار نفر از شرکت کنندگان در برنامه های اوقات فراغت تابستان ارائه خدمت شد.

 

به گفته حجت الاسلام امیدی، بیش از 680 کتابخانه باز و مخزنی مساجد استان فارس هم در ایام فصل تابستان برنامه های ویژه ای را برای اعضای کانون و کتابخانه و همچنین اقشار مختلف مردم اجرا کردند که استفاده از سالن مطالعه و مسابقات کتابخوانی از آن جمله آنهاست.

 

وی، کسب مقام دوم کشور در طرح سراسری «تلاوت قرآن در شب عاشورا» با مشارکت 182 کانون به عنوان مجری، برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی و هنری به مدت 2 روز و دوره آموزشی کارآفرینی ویژه زنان خودسرپرست با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای و بهزیستی فارس را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در تابستان 98 به اجرا رسیده است.

 

خاطر نشان می شود، در پایان مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد فارس از 40 نفر از برترین های طرح اوقات فراغت کانون های مساجد فارس تجلیل شد، این افراد شامل مدیر و یا رابط کانون فرهنگی و مدیران دستگاه های همکار که در این طرح که با ارائه فضای فرهنگی، هنری و ورزشی و ارائه تخفیف ها، فعالیت داشتند.

 

 

پایان پیام/ 130