حمایت بچه‌های مسجد از خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در دهه پایانی ماه صفر

حمایت بچه‌های مسجد از خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در دهه پایانی ماه صفر

تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰
همزمان با دهه پایانی ماه صفر ۳۰۰ بسته معیشتی به همت خیران و فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در اختیار خانواده‌های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، جواد اکبری، مدیر کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) استان تهران با اشاره به استمرار رزمایش مواسات به همت کانون الهادی(ع) گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر ۳۰۰بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل 2 عدد روغن مایع، رب گوجه فرنگی، انواع حبوبات، ماکارونی، برنج ایرانی و گوشت گوسفندی است که در بین خانواده های کم برخوردار محله و محلات همجوار توزیع شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری الهادی(ع) ادامه داد: ارزش این بسته ها 3 میلیون و 500 هزار ریال بود که با مشارکت خیرین، موسسه حضرت خدیجه (س) و گروه جهادی کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تامین شده بود.

 

اکبری اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا این کانون به همت اعضای فعال تلاش کرده است تا بسته های معیشتی در مناسبت های مختلف در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار دهد.

 

وی افزود: این حرکت خیرخواهانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کم برخوردار است.

پایان پیام/ 40