آیین عزاداری روزهای پایانی ماه صفر با سخنرانی امام جمعه جهرم در کانون «الزهرا (س)»

آیین عزاداری روزهای پایانی ماه صفر با سخنرانی امام جمعه جهرم در کانون «الزهرا (س)»

تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰
حضوری گفت: آیین عزاداری و سوگواری ایام پایانی ماه صفر با سخنرانی حجت الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در طول 2 ماه محرم و صفر میزبان ارادتمندان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: این کانون فرهنگی و هنری در روزهای پایانی ماه صفر و بزرگداشت ارتحال پیامبر اعظم (ص)، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) میزبان مشتاقان و محبان اهل بیت (ع) است.

 

وی بیان کرد: بزرگداشت این مناسبت ها در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با سخنرانی حجت الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم به مدت چهار شب برگزار می شود.

 

حضوری با اشاره به اینکه این مراسم دهم تا 14 مهرماه در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» انجام می شود، خاطرنشان کرد: این برنامه همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین شرکت کنندگان در این آیین از نوای نوحه خوانی و مرثیه سرایی ذاکرانی همچون قناعت پیشه، میرزایی، حسن زاده، ذاکری، بشارتی و عطایی بهره مند می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان از عموم شهروندان برای شرکت در این آیین عزاداری و سوگواری همراه با حفظ فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691