برگزاری اجتماع بزرگ «عماریون» با حضور پیشکسوتان عرصه ایثار و محوریت مسجد

برگزاری اجتماع بزرگ «عماریون» با حضور پیشکسوتان عرصه ایثار و محوریت مسجد

تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸
شاکری از برگزاری اجتماع بزرگ عماریون با حضور پیشکسوتان عرصه ایثار و مقاومت و وفاداران به ولایت خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اکثریت شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم از بچه‌های مسجد بوده‌اند، این اجتماع را در مسجد برگزار می‌کنیم.

«شهرام شاکری» در گفت ‌و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون ‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره نقش عمارها در زمینه روشنگری مردم که فرمودند: «یکی از کارهای مهم نخبگان و خواص، تبیین است؛ حقائق را بدون تعصب روشن کنند؛ بدون حاکمیت تعلقات جناحی و گروهی و بر دل آن گوینده. اینها مضر است. جناح و اینها را باید کنار گذاشت، باید حقیقت را فهمید. در جنگ صفین یکی از کارهای مهم جناب عمار یاسر تبیین حقیقت بود. چون آن جناح مقابل که جناح معاویه بود، تبلیغات گوناگونی داشتند. همینی که حالا امروز به آن جنگ روانی می گویند، این جزو اختراعات جدید نیست، شیوه ‌هاش فرق کرده»، اظهار کرد: شناسایی عمارهای انقلاب اسلامی و حمایت از آنها وظیفه همگان است زیرا این گروه در بسیاری از موارد موجب خنثی شدن دسیسه های دشمنان شده اند.

 

عضو هیات امنای مجموعه فرهنگی، اجتماعی ایثارگران راه رضوان با بیان اینکه مقام معظم رهبری نقش نخبگان را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم می دانند و در این ارتباط فرمودند: «نقش نخبگان و خواص هم این است که این بصیرت را نه فقط در خودشان، در دیگران به وجود بیاورند. آدم گاهی میبیند که متأسفانه بعضی از نخبگان خودشان هم دچار بی بصیرت اند؛ نمی فهمند؛ اصلا ملتفت نیستند. یک حرفی یکهو به نفع دشمن می پرانند؛ به نفع جبهه‌ ای که همتش نابودی بنای جمهوری اسلامی است به نحوی. نخبه هم هستند، خواص هم هستند، آدم های بدی هم نیستند، نیت بدی هم ندارند؛ اما این است دیگر.» گفت: اعضای هیات امنای مجموعه فرهنگی، اجتماعی ایثارگران راه رضوان در همین راستا تصمیم گرفتند با همکاری جمعی از بسیجیان و ولایت مداران زمینه شناسایی و معرفی عماران انقلاب اسلامی را فراهم کنند.

 

وی اضافه کرد: اجتماع بزرگ عماریون با حضور پیشکسوتان عرصه ایثار و مقاومت و وفاداران به ولایت، امشب (سه شنبه، 16 مهرماه) بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع حضرت امام رضا (ع) برگزار می شود.

 

شاکری ادامه داد: سردار سید ضیاءالدین حزنی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سخنران و حسن بیگی، جانباز هشت سال دفاع مقدس، مداح اجتماع بزرگ عماریون هستند.

 

وی بیان کرد: اجتماع بزرگ عماریون با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید محلاتی، شهرداری منطقه 15 شهر تهران، ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر، سازمان نوسازی شهر تهران و اداره شهید و امور ایثارگران مناطق 14 و 15 شهر تهران و به همت مجموعه فرهنگی، اجتماعی ایثارگران راه رضوان برگزار می شود.

 

این عضو هیات امنای مجموعه فرهنگی، اجتماعی ایثارگران راه رضوان در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه اکثریت شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، بچه های مسجدی بودند، تصمیم داریم همایش ها و نشست های مهم این مجموعه را در مساجد برگزار کنیم.

 

یادآور می شود، مسجد جامع حضرت امام رضا (ع) در تهران، خیابان خاوران، خیابان شهید ناصری، واقع شده است.

پایان پیام/ 397