مروری بر اخبار کوتاه مساجد استان زنجان

مروری بر اخبار کوتاه مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰
برگزاری ویژه مراسم دهه آخر ماه صفر، غبار روبی مزار شهدا، تهیه بسته های غذایی و لوازم التحریر برای توزیع در بین نیازمندان و برنامه های فرهنگی عناوین اخبار کوتاه مساجد استان زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، برگزاری ویژه مراسم دهه آخر ماه صفر، غبار روبی مزار شهدا، تهیه بسته های غذایی و لوازم التحریر برای توزیع در بین نیازمندان و برنامه های فرهنگی عناوین اخبار کوتاه مساجد استان زنجان است.

 

ویژه مراسم اقامه عزای دهه آخر ماه صفر با سخنرانی حجت الاسلام مهدی غفاری و مداحی مرتضی نصیری, علی دولتی، محمد مهدی حسنلو و امیر محمدمیرلو در مسجد امام حسین(ع) سعدی شمالی زنجان برگزار می شود.

 

این مراسم از امشب 12 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی به مدت سه شب ادامه دارد.

در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان نیز ثبت نام از بچه های مسجدی علاقمند برای شرکت در دوره آموزشی تله تئاتر دعوت می شود.

 

این طرح به نام شهیدایوب زلفخانی مزین شده است و دوره های آموزش تئاتر برای بچه های مسجدی توسط کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای این مسجد برپا می شود.

 

در مسجد النبی(ص) زنجان نیز ویژه مراسم رحلت رسول اکرم(ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) با سخنرانی حجت الاسلام مهرانفر و مداحی حاج مرتضی حیدری برگزار می شود.

 

این مراسم دوشنبه ۱۲ مهرماه، مصادف با شب ۲۸ صفر ، بعد از نماز مغرب و عشاء همراه با احسان شام در مسجدالنبی(ص) زنجان برپا می شود.

ایستگاه نقاشی به مناسبت دوران هشت سال دفاع مقدس در مسجد زینب کبری(س) زنجان برگزار شد و از کودکان شرکت کننده در این برنامه تجلیل شد.

 

در این مسجد همچنین کلاس آموزشی گیوه بافی برای اشتغالزایی بانوان برگزار شد.

به همت جمعی از فعالان و اصحاب مسجد جامع و امام حسین(ع) روستای اردجین ، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای روستای اردجین برگزار شد و حاضران با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

 

جمعی از اصحاب مسجد جامع شهرستان خرمدره نیز با همراهی خیرین ۱۰۰ بسته غذایی،۵۰ جفت کفش و ۵۰ دست لوازم مدرسه به نیازمندان تهیه و در بین نیازمندان این شهرستان توزیع کردند.

ارزش بسته های غذایی ۲۰ میلیون تومان و لوازم مدرسه و کفش ها به ارزش ۸ میلیون تومان می‌باشد.

 

در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) گلشهر زنجان حلقه صالحین نوجوان با موضوع تحرکات ترکیه، نقش غرب در تضعیف فرهنگ ایرانی اسلامی در بین جوانان کشور برگزار شد.

پایان پیام/ 73