برگزاری آیین سوگواری روزهای پایانی صفر در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

برگزاری آیین سوگواری روزهای پایانی صفر در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰
هاشمی گفت: آیین عزاداری و سوگواری ایام پایانی ماه صفر با سخنرانی حجت الاسلام پوریانی، امام جماعت کانون فرهنگی و هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار می شود.

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: روزهای پایانی ماه صفر، مصادف با رحلت پیامبر اعظم (ص)، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) است و آیین سوگواری و عزاداری به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری « شهید هاشمی نژاد بهشهر» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید هاشمی نژاد» شهرستان بهشهر افزود: در این مراسم حجت الاسلام «پوریانی» امام جماعت کانون  و از نوای ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همراه با نوحه خوانی و مرثیه سرایی با رعایت پروتکل های بهداشتی بهره مند می شویم.

 

وی بیان کرد: تلاش برای نهادینه کردن ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب از برنامه های مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد است و کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر هم در این راستا با تمام توان پای کار است.

 

هاشمی با دعوت از شهروندان برای شرکت در این مراسم خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری « شهید هاشمی نژاد » شهرستان بهشهر افزود: عمل به آموزه های دینی و سنت و روش اولیای الهی راه نجات ما از تنگناها و مشکلات است و بیاد در این راستا با تمام توان برای نهادینه کردن ارزش ها در بین نسل جدید تلاش شود.

 

وی یادآور شد: سیره و سبک زندگی نورانی حضرت رسول و اهل بیت(ع) نیاز امروز جامعه ماست و باید در این راستا تلاش بیشتری انجام شود و اخلاق اهل بیتی و سبک و روش زندگی اولیای الهی در دستور کار ما قرار گیرد تا سعادتمند دنیا و آخرت شویم.

پایان پیام/ 175