مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از کانون های مساجد اسفندقه بازدید کرد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از کانون های مساجد اسفندقه بازدید کرد

تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰
امروز ۱۲ مهرماه مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش اسفندقه جیرفت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۲ مهرماه مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش اسفندقه جیرفت بازدید کرد.


«مجید خوبی زاده» در این خصوص، گفت: امروز در راستای بازدید از ظرفیت ها، کسب اطلاع از فعالیت ها و نیز بررسی مشکلات، از کانون های فرهنگی هنری اسفندقه بازدید شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اصلی ترین دغدغه این ستاد را آگاهی بخشی برنامه های سومین رویداد ملی فهما قلمداد کرد و افزود: با توجه به اهمیت شرکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در این رویداد ملی بنابراین در کنار این بازدیدها جلسات توجیهی نیز برای مدیران کانون ها برگزار شد.


وی بیان کرد: در این جلسات که با همراهی کارشناس برنامه ریزی و توسعه ستاد هماهنگی کانون های مساجد برگزار شد، مدیران این کانون ها نسبت به نحوه اجرای این رویداد ملی و نیز برنامه های رواق های ۱۲ گانه توجیه شدند.


خوبی زاده ابراز کرد: یکی از محورهای این جلسات، توجیه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه در خصوص لزوم بروز رسانی اطلاعات کتابخانه ها و اخذ مجوز الکترونیکی کانون ها از طریق سامانه بچه های مسجد بود.


 مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از کانون های اسفندقه اظهار کرد: علاوه بر این نیز مقرر شد در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در اولین اقدام ستاد در حد توان با اهدای کتاب از این کانون ها حمایت کند.


وی اضافه کرد: در مراحل بعدی نیز در صورت تامین اعتبار از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، تجهیزات کتابخانه ای به آنها اعطا می شود.


خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: علی رغم محدودیت های منابع و محرومیت های منطقه اما کانون های فرهنگی هنری مساجد اسفندقه با حداقل امکانات در حال فعالیت هستند که جا دارد از تلاش های خالصانه و صادقانه این مدیران تشکر کنم.

پایان پیام/ 586