مراسم عزای دهه آخر ماه صفر در مساجد زنجان برپا می شود

مراسم عزای دهه آخر ماه صفر در مساجد زنجان برپا می شود

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰
همزمان با سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسین مجتبی(ع) و امام رضا(ع) مراسم عزاداری و سینه زنی در مساجد زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، با برنامه ریزی بچه های مسجدی مراسم عزاداری در برخی از مساجد زنجان همراه با احسان نذری و توزیع بسته های غذایی برگزار می شود.

 

به همین منظور مراسم عزاداری و سوگواری به مدت 2 شب با سخنرانی حجت الاسلام محسن اسدی در مسجد امام رضا(ع)اسلام آباد زنجان برگزار می شود.

 

مادحین این مراسم سید یوسف شبیری، سید محمود حسینی، رحیم تاران، بهزاد حیدری و مهدی امیری اعلام شده است . این مراسم از چهارشنبه شب آغاز و با برگزاری شام غریبان امام رضا(ع) به پایان می رسد.

 

این مراسم از ساعت 20 روز چهارشنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی می شود و همزمان با روز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت دسته عزاداری ساعت 10 از مقابل مسجد به حرکت درمی آید.

 

همچنین ویژه مراسم اقامه عزای دهه آخر ماه صفر با سخنرانی حجت الاسلام مهدی غفاری و مداحی مرتضی نصیری, علی دولتی، محمد مهدی حسنلو و امیر محمدمیرلو در مسجد امام حسین(ع) سعدی شمالی زنجان برگزار می شود.

 

این مراسم از دیشب 12 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی به مدت سه شب ادامه دارد.

 

در مسجد النبی(ص) زنجان نیز ویژه مراسم رحلت رسول اکرم(ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) با سخنرانی حجت الاسلام مهرانفر و مداحی حاج مرتضی حیدری برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 73