اعزام اعضای کانون امام علی(ع) نکا به مشهد مقدس

اعزام اعضای کانون امام علی(ع) نکا به مشهد مقدس

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰
افشار زاده از اعزام اعضای کانون امام علی(ع) نکا به مشهد مقدس خبر داد و گفت: ۵۰ نفر از اعضای کانون امام علی(ع) نکا همزمان با روزهای پایانی ماه صفر و بزرگداشت ارتحال پیامبر اعظم (ص)، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

«مجتبی افشار زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: مراسم عزاداری ماه محرم و صفر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و تلاش کردیم تا در راستای نهادینه کردن ارزش ها در این بخش تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام علی(ع) نکا افزود: این کانون فرهنگی و هنری به همت بچه مسجدی ها در روزهای پایانی ماه صفر و بزرگداشت ارتحال پیامبر اعظم (ص)، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) ضمن برگزاری برنامه های فرهنگی مختلف برای مشتاقان و محبان اهل بیت (ع)  در توزیع سبدهای معیشتی و بهداشتی هم پیشگام شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: توزیع غذای گرم، توزیع بسته های معیشتی و ماسک و مواد ضدعفونی کننده، برگزاری آیین سوگواری روزهای پایانی صفر از برنامه های مهم ما در این ایام است.

 

افشار زاده از اعزام اعضای کانون امام علی(ع) نکا به مشهد مقدس خبر داد و گفت: ۵۰ نفر از اعضای کانون امام علی(ع) نکا همزمان با روزهای پایانی ماه صفر و بزرگداشت ارتحال پیامبر اعظم (ص)، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) برای مدت ۵ روز به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

وی یادآور شد: تلاش برای زنده نگه داشتن شعائر دینی از وظایف مهمی است که در کانون مساجد برعهده داریم و در این راستا با استفاده از ظرفیت های مختلف فرهنگی و هنری در مسجد، امام جماعت و فضاهای مجاز و حقیقی تلاش خواهیم کرد.

پایان پیام/ 175