از راه اندازی کاروان پیاده روی تا اجرای طرح ختم قرآن کریم ویژه شهادت امام رضا (ع)

از راه اندازی کاروان پیاده روی تا اجرای طرح ختم قرآن کریم ویژه شهادت امام رضا (ع)

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰
مختار امیری گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) با همراهی هیئت عزاداری و بچه های مسجدی کانون، کاروان پیاده روی راه اندازی می شود.

«مختار امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) با همراهی هیئت عزاداری و بچه های مسجدی کانون، کاروان پیاده روی راه اندازی می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری علقمه روستای عباس آباد چهلمنی قلعه گنج افزود: مسیر حرکت این کاروان از مقابل مسجد تا بقعه متبرکه امامزاده سید ابوالقاسم معروف به زیارت بچه است.


وی بیان کرد: قصد داریم در جوار بقعه متبرکه این امامزاده به منظور خدمت رسانی به زائرین عزادار، ایستگاه صلواتی راه اندازی کنیم.


امیری ابراز کرد: اجرای ختم قرآن کریم با مشارکت بچه های مسجد یکی دیگر از برنامه های سالروز شهادت امام رضا (ع) است که بر این اساس ثواب تلاوت آیه های نور هدیه به ساحت مقدس امام هشتم (ع) می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری علقمه روستای عباس آباد چهلمنی قلعه گنج اظهار کرد: همچنین صلوات خاصه امام هشتم (ع) نیز امشب قرائت می شود و بچه های مسجد با قرائت این صلوات، به ساحت مقدس آن حضرت عرض ارادت می کنند.


وی در خاتمه یادآور شد: یکی از برنامه های پایانی ماه صفر، اجرای طرح ختم قرآن کریم هم زمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) بود که ثواب قرائت آیات قرآن کریم بر ساحت مقدس این بزرگواران هدیه شد.

پایان پیام/ 586