کانون های مساجد جهرم میزبان عزاداران در سالروز شهادت امام رضا (ع) است

کانون های مساجد جهرم میزبان عزاداران در سالروز شهادت امام رضا (ع) است

تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰
نعمت اللهی گفت: در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، آیین های عزاداری و سوگواری با حضور اهالی مسجد در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهرم در سالروز شهادت حضرت رضا (ع) غرق در سوگ و ماتم هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» شب گذشته میزبان محبان حضرت رضا (ع) بود که این مراسم با نوحه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) و همچنین حضور پرشور بچه های مسجد انجام شد.

 

وی بیان کرد: در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» نیز آیین سوگواری و عزاداری با سخنرانی رئوفی از کارشناسان مذهبی برگزار و سپس با نوحه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) از این کانون فرهنگی و هنری ادامه پیدا کرد.

 

نعمت اللهی خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» نیز میزبان محبان اهل بیت (ع) به ویژه حضرت رضا (ع) در سالروز شهادت این امام همام بود که فصاحت از کارشناسان مذهبی سخنرانی کرد و عطایی نیز به نوحه خوانی پرداخت.

 

وی عنوان کرد: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» که مهیای پذیرایی از شهروندان در پیاده روی «حرم تا حرم» است با راه اندازی موکب به پذیرایی از شهروندان مشغول هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم گفت: آیین های عزاداری و سوگواری همچنین در کانون های فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)»، «پیمان غدیر»، «سلاله پاکان»، «مشکات الرضا (ع)»، «امام کاظم (ع)» و کانون های فرهنگی و هنری در بخش های «سیمکان» و «کردیان» نیز برگزار شده است.

 

وی در پایان تصریح کرد: این آیین های عزاداری و سوگواری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی اهالی مسجد برگزار شده است.

 

پایان پیام/ 691