ایران خانه حضرت رضا(ع)/ اجتماع ۸ هزار نفری خادمیاران رضوی تهران در مصلی

ایران خانه حضرت رضا(ع)/ اجتماع ۸ هزار نفری خادمیاران رضوی تهران در مصلی

تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰
در سالروز شهادت امام رضا علیه السلام اجتماع ۸ هزار نفری خادمیاران و یاوران کانون های خدمت رضوی استان تهران در مصلی بزرگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران با توجه به شیوع کرونا که امکان حضور در حرم مطهر امام هشتم را نداشتند، در مصلی بزرگ تهران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گردهم جمع شدند. 

این مراسم همراه با اهتزاز پرچم رضوی توسط خادمان علی‌بن‌الموسی‌الرضا(ع)، قرائت جمعی صلوات خاصه، زیارت امین الله، روضه‌خوانی، سخنرانی و همخوانی سرود خدمت برگزار شد.

علیرضا جانه سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در راستای اجرای پویش همه خادم الرضاییم با شعار ایران خانه امام رضا علیه السلام، همزمان با شهادت امام رضا علیه‌السلام ۸ هزار نفر از خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران در یک اجتماع گسترده حضور یافته و در فضایی معنوی مجلس عزاداری برپا کرده‌اند.

وی گفت: امکان خدمت به نیابت از امام رضا علیه السلام به طور گسترده در سطح استان وجود داشته و دفاتر کانون‌های خدمت رضوی با کمک‌ ۲۰ کانون‌ تخصصی و عمومی در زمینه‌های مختلفی مانند علمی، سلامت، کارآفرینی، فرهنگی و وقف‌و نذر فعالیت می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هزار نفر جذب کانون‌ها و بیش از ۱۵ هزار نفر گزینش شده‌اند در ادامه بیان کرد: اهدا بسته‌های معیشتی، اعزام زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس، تامین جهیزیه، ارائه آموزش‌های مختلف برای خانواده‌ها و آزادی زندانیان بخشی از اقدامات و فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی استان تهران است.

پایان پیام/ 704