توزیع غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا در عزای آل الله

توزیع غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا در عزای آل الله

تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۰
افشارزاده از اطعام دهی به نیازمندان کوی مهرگان نکا در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: توزیع غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا در عزای آل الله اجرایی شد و از نیازمندان منطقه در روزهای عزاداری دهه آخر ماه صفر دستگیری شد.

«مجتبی افشارزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در پی سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تداوم نهضت احسان عمومی‌ در کشور، کانون های فرهنگی هنری مستقر در مساجد سراسر کشور برای جذب و توزیع کمک‌های به خط شدند و تلاش مضاعفی را در این بخش انجام دادند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: دستگیری از نیازمندان در دوران کرونا با توزیع بسته های معیشتی، لوازم التحریر، غذای گرم، نان و توزیع بسته های بهداشتی از جمله کمک های بچه مسجدی ها در عمل به فرامین رهبری در کمک مومنانه بوده است.

وی خاطر نشان کرد: کمک به نیازمندان در هر جایگاهی از وظایف مهمی است که برعهده داریم و نمی توان نسبت به سرنوشت افرادی که با ماو در کنار ما زندگی می کنند بی تفاوت بود و لذا دستگیری از نیازمندانی که در منطقه کوی مهرگان نکا و کانون امام علی(ع) نکا هستند در دستور کار است.

 

افشارزاده از اطعام دهی به نیازمندان کوی مهرگان نکا در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: توزیع غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) در عزای آل الله اجرایی شد و از نیازمندان منطقه در روزهای عزای آل الله دستگیری شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: مردم در زندگی اجتماعی همیشه نیازمند یاری و مساعدت همنوعان خود هستند و باید تا جایی که در توان ماست برای یاری رساندن به افراد نیازمند در بخش های مختلف مالی، معیشتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پای کار باشیم.

 

وی یادآور شد: کمک های بچه مسجدی ها در عمل به فرامین رهبری در کمک مومنانه همچنان ادامه دارد و لبیک گویان پای کار انقلاب و ارزش های نظام و حمایت همه جانبه از رهبری و ولی فقیه خود هستیم.

پایان پیام/ 175