راهپیمایی اربعین حسینی نمایی از گردهمایی عاشقان و منتظران فرج است

راهپیمایی اربعین حسینی نمایی از گردهمایی عاشقان و منتظران فرج است

تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸
اسحاقی گفت: راهپیمایی اربعین حسینی نمایی از گردهمایی عاشقان و منتظران فرج و دعای برای نزدیکی لحظه ظهور است و این گردهمایی دلبستگی مریدان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را نشان خواهد داد.

«سید ناصر اسحاقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: راهپیمایی اربعین حسینی کنگره جاری رحمت و مهربانی بین مسلمانان و سایر ادیان است که نمادهای از عشق و معرفت در آن موج می زند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسینی نمایی از گردهمایی عاشقان و منتظران فرج و دعای برای نزدیکی لحظه ظهور است و این گردهمایی دلبستگی مریدان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را نشان خواهد داد.

 

وی ادامه داد: واقعه غدیر سرمشق معرفتی برای رسیدن به حادثه عاشورا است و از منزل کربلا، فرج امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به انتظار خواهیم نشست.

 

اسحاقی خاطر نشان کرد: عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) در این راهپیمایی بخشی از چشمه های جوشان لحظه های انتظار را به نمایش می گذارند و این مسئله موجب لرزه بر تن دشمنان اسلام می اندازد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: هیچ تهدیدی نمی تواند حرکت عظیم اربعین را منحرف کند و مسلمانان بیدار تر از همیشه نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: بیش از 500 برنامه فرهنگی و عزاداری نیز با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد منتخب استان همزمان با اربعین حسینی برای جاماندگان برگزار خواهد شد.

 

اسحاقی اعلام کرد: این فعالیت های فرهنگی هنری نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کارهای تبلیغی با حضور نوجوانان و جوانان در مساجد استان برگزار می شود.

پایان پیام/ 365