مهلت شرکت در چهارمین سوگواره هنری «اربعین» تا ۲۰ مهرماه تمدید شد

مهلت شرکت در چهارمین سوگواره هنری «اربعین» تا ۲۰ مهرماه تمدید شد

تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰
مهلت شرکت در چهارمین سوگواره هنری «اربعین» که پیش از این نیمه مهرماه اعلام شده بود، تا ۲۰ مهر تمدید شد. «اربعین و ظهور»، «زیبایی‌های راهپیمایی اربعین»، «دلتنگی و حسرت جاماندگان» و «ویروس منحوس کرونا» موضوعات این سوگواره هستند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مهلت شرکت در چهارمین سوگواره هنری «اربعین» که به همت مسجدالمتقین تهران (واقع در محله صدر) و با هدف معرفی این رویداد جهانی و گره زدن آن با مسئله ظهور امام زمان(عج) به وسیله زبان رسای هنر در حال برگزاری است، تمدید شد.

 

پیش از این مهلت شرکت در این سوگواره نیمه مهرماه اعلام شده بود که پس از تمدید، این زمان تا بیستم مهرماه افزایش یافته است.

 

این گزارش می افزاید: چهار موضوع «اربعین و ظهور»، «زیبایی های راهپیمایی اربعین»، «دلتنگی و حسرت جاماندگان» و «ویروس منحوس کرونا» برای این دوره از سوگواره در نظر گرفته شده است.

 

 رشته های آن نیز عبارتند از: متون ادبی شامل شعر و دل نوشته، فیلم و عکس شامل فیلم کوتاه، نماهنگ و عکس، پادکست برای اولین دوره به عنوان رسانه ای نوپدید و بخش ویژه کودکان شامل شعرخوانی، مداحی و نقاشی.

 

گفتنی است، علاقمندان به شرکت در این سوگواره می توانند آثارشان را از طريق شماره تماس   09392005992 و پيام رسان هاي بله، واتس آپ و يا آيدي تلگرام @kara4128 ارسال کنند.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 9