مساجد باید محور توسعه باشد

مساجد باید محور توسعه باشد

تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام یارمحمدی بر ضرورت احیای کارکردهای مساجد تاکید کرد و گفت: مساجد باید محور توسعه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در زنجان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در دیدار با اعضای  شورای شهر با تاکید بر اینکه مساجد باید محور توسعه باشد، گفت: اگر بناست تحولی ایجاد شود، باید این تحول از دل مسجد شکل گیرد.

 

حجت الاسلام محمد نقی یارمحمدی اضافه کرد: اگر قرار است آسیب‌ها از بین برود، باید مسائل و دغدغه‌های کانون‌ها در هر محله‌ای به شکل ویژه دیده شود.

 

وی افزود: فرصت شورای انقلابی و مومن که ایجاد شده، بهترین راهکار برای حمایت از مساجد است و فرصت فراهم است تا عزیزان دغدغه و مطلب خود را مطرح کنند تا پیگیر رفع مشکلاتشان باشیم.

 

این مسئول به فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در کنار مساجد اشاره کرد و گفت: این مراکز با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری بستری برای حضور جوانان و نوجوانان متعهد و انقلابی فراهم کرده است.

 

مجید ناصحی مقدم عضو شواری اسلامی شهر زنجان نیز در سخنانی با بیان اینکه مسجد پایگاه اصلی و مهمترین پایگاه انقلابی هر محله است، گفت: برای الگوسازی مسجد در خدمت اصحاب مساجد خواهیم بود.

 

حسین حمزه لویی از دیگر اعضای شورای شهر زنجان نیز گفت: مسجد محل امن و مامن آحاد مردم است و همه اقشار باید در مساجد حضور یابند. ماموریت اصلی مسجد حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی مردم است.

پایان پیام/ 73