مشارکت بچه های کانون آل یاسین روستای پایین کوه زنجان در دوره های آموزش زبان خارجه

مشارکت بچه های کانون آل یاسین روستای پایین کوه زنجان در دوره های آموزش زبان خارجه

تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰
کانون فرهنگی و هنری آل یاسین روستای پایین کوه دوره های آموزشی زبان خارجه برای علاقمندان تشکیل می دهد و در پایان دوره نیز برای شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره صادر می کند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آل یاسین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: این کانون به مدت یکسال است که دوره آموزشی زبان انگلیسی را برای بچه‌های مسجدی روستای پایی کوه برگزار می‌کند.

 

سکینه محمدی ادامه داد: در این دوره از اعضای کانون که بضاعت مالی نداشتند هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و دوره‌ها برای این افراد رایگان برگزار می‌شد. در پایان دوره‌ به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا می‌شود

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آل یاسین به دیگر فعالیت‌های این کانون در روستا پرداخت و یادآور شد: ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و توزیع ماسک در ایام کرونا، برگزاری  کلاسهای گیوه بافی و آموزش خیاطی و همچنین بافتنی در طول تابستان وهمچنین توزیع بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه از جمله فعالیت‌هاب کانون به شمار می‌رود

 

محمدی عنوان کرد: تهیه بسته‌های حمایتی با کمک فعالان فرهنگی و خیرین روستا و تقدیر از مدافعان سلامت روستا نیز به همت این کانون فرهنگی هنری انجام شده است

 

وی بیان کرد: ایجاد ایستگاه سمپاشی در ورودی روستا نیز از جمله فعالیت‌های کانون آل یاسین است که در ایام کرونا انجام گرفته  است.

 

این مسئول با بیان اینکه ۷۰ درصد ساکنان روستا جوانان هستند، اضافه کرد: ایجاد وحدت و تعامل بین مردم روستا با برگزاری برنامه‌های مذهبی، مناسبتی و دوره‌های آموزشی نیز از دیگر فعالیت‌های کانون فرهنگی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آل یاسین به مشکلات این کانون فرهنگی پرداخت و اعلام کرد: هوشمندسازی کانون و تهیه میز و صندلی در کلاس‌های کانون از مطالبات و خواسته‌های اعضای کانون است.

پایان پیام/ 693