شناسایی و دستگیری از نیازمندان واقعی به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری خیمه زنجان

شناسایی و دستگیری از نیازمندان واقعی به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری خیمه زنجان

تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰
وحید کریمی تنها با اشاره به ظرفیت کانون های مساجد در همدلی و مواسات با نیازمندان گفت: کانون فرهنگی و هنری خیمه با شناسایی نیازمندان واقعی با حفظ کرامت و عزت نفس از این خانواده ها دستگیری می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری خیمه شهرستان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای استفاده از ظرفیت مساجد و تربیت جوانان و نوجوانان متعهد و انقلابی ایجاد شده است.

 

وحید کریمی تنها گفت: راه اندازی کانون های مساجد در کنار مساجد که پایگاه دینی و مذهبی به شمار می رود، این اطمینان خاطر را به خانواده ها می دهد که کودکانشان بر مبنای آموزه های دینی رشد می یابند.

 

وی با اشاره به اینکه برای جذب جوانان به مساجد باید برنامه ریزی کرد، افزود: اگر برنامه های خوبی در مساجد اجرا شود و مسوولیت اجرای آن را به اعضا سپرد از اثرگذاری بالاتری برخوردار خواهد بود.

 

مدیرمسئول کانون خیمه از بیانات مقام معظم رهبری در 19 مهر سال 91 به عنوان نقشه راه مسوولان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد یاد کرد و گفت: با شیوع ویروس کرونا و تاکیدات مقام معظم رهبری در همدلی و مواسات با نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا، بچه های مسجدی به این فرمان لبیک گفته و در این راستا وارد عمل شدند.

 

کریمی تنها با اشاره به تهیه و توزیع بسته های معیشتی و گوشت قربانی در این مسجد گفت: فعالان کانونی با شناسایی خانواده های نیازمند در محله، با حفظ کرامت و عزت نفس، بسته های معیشتی در اختیار این خانواده ها قرار می دهند

 

به گفته مدیر مسئول کانون خیمه، این کانون بیش از 200 عضو دارد و به یک کتابخانه مخزن دار مجهز است و در طول سال برنامه های قرآنی، آموزشی، کارگاه های مهارت زندگی، مشاوره های تحصیلی، ازدواج، انتخاب رشته و شغلی به متقاضیان و برنامه های ملی و مذهبی و خیریه ارائه می کند.

 

پایان پیام/ 693