آغاز کار ستاد راهبری مساجد در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

آغاز کار ستاد راهبری مساجد در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰
با حکمی از طرف آیت الله اعرافی, ستاد راهبری مساجد در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با انتصاب حجت‌الاسلام حسین ملانوری به عنوان رئیس و حجت‌الاسلام محمدمهدی مسلمی‌فر به عنوان دبیر آغاز به کار کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد،با حکمی از طرف آیت الله اعرافی، ستاد راهبری مساجد در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با انتصاب حجت‌الاسلام حسین ملانوری به عنوان رئیس و حجت‌الاسلام محمدمهدی مسلمی‌فر به عنوان دبیر با هدف ظرفیت شناسی و تقویت مسجد محوری در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

 

حجت الاسلام محمدمهدی مسلمی‌فر دبیر ستاد راهبری مساجد در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه محور اصلی مساجد، امامان جماعت هستند که فرزندان حوزه محسوب می‌شوند، ستاد راهبری مساجد در اولویت اول پیگیر آموزش، تربیت و ارتقاء این افراد، جهت اداره هرچه بهتر مسجد و محله است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت جایگاه امام مسجد، در اولویت بعدی، این ستاد به‌دنبال خدمات‌رسانی به امامان مساجد با استفاده از ظرفیت‌های حوزه و دیگر ارگان‌هاست که ان‌شاءالله با یک زیرساخت مناسب و به صورت یک اتوماسیون ویژه بتواند به امامان مساجد خدمات‌رسانی کند.

 

مسلمی‌فر افزود: از دیگر برنامه‌های پیش رو طراحی یک سامانه جامع آموزش و اعزام ائمه جماعات است که بعد از اقدامات نهایی به‌زودی از آن رونمایی می‌شود.

 

دبیر ستاد راهبری مساجد در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: با توکل به خدا و وحدت بین ارگان‌ها، ان‌شاءالله بتوانیم قدمی برای مساجد و امامان جماعت در سراسر کشور برداریم.

 

 

 

پایان پیام/ 40