بچه‌های مسجد توصیه رهبری درباره کانون‌های فرهنگی هنری را عملیاتی کرده‌اند

بچه‌های مسجد توصیه رهبری درباره کانون‌های فرهنگی هنری را عملیاتی کرده‌اند

تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام امین گفت: توصیه مقام معظم رهبری درباره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قطعاً از سوی بچه‌های مسجد به ویژه در زمینه همکاری با بسیج و پیروی از امام جماعت عملیاتی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد امین» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کار اولی که بچه های مسجد باید انجام دهند معرفی و اطلاع رسانی بیشتر درباره برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است، اظهار کرد: متاسفانه، شناخت خوبی از این نهاد که در دوره انقلاب اسلامی تاسیس شد و متکی به نیروهای مسجدی و انقلابی و متدین است، وجود ندارد که البته بخشی از این وضعیت، به دلیل اخلاص و تواضع فعالان این کانون ها است.

 

این استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم درباره سخنان مقام معظم رهبری درباره کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز گفت: توصیه مقام معظم رهبری درباره کانون های فرهنگی هنری مساجد قطعا از سوی بچه های مسجد به ویژه در زمینه همکاری با بسیج و پیروی از امام جماعت عملیاتی شده است. 

 

امام جمعه اسبق شهر ری اضافه کرد: تا آنجایی که اطلاع دارم بچه های مسجد، همگی اعم از بسیجی ها، کانونی ها و قرآنی ها در خط مقدم اجرایی شدن مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه های مختلف هستند که قطعا این توصیه ای که معظم له در خراسان شمالی داشتند نیز از سوی این عزیزان نصب العین قرار گرفته است.

 

امین یادآور شد: همه در مساجد باید برای نزدیک تر شدن و انس بیشتر مردم با خداوند برنامه ریزی کنند، وقتی چنین هدفی را دنبال می کنیم، اختلاف حذف و جای خود را به اتحاد می دهد. البته به دلیل حضور افرادی با سنین مختلف در مسجد، اختلاف سلیقه به ویژه در زمینه اجرای پیش می آید که باید تحت هدایت ائمه جماعات حل شود.

پایان پیام/ 397