تلفیق مفاهیم اسلامی در قالب هنر در کانون مساجد گامی برای تحقق منویات رهبری

تلفیق مفاهیم اسلامی در قالب هنر در کانون مساجد گامی برای تحقق منویات رهبری

تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام باقری گفت: جوانان امروز جامعه ما تشنه فراگیری و یادگیری هستند و با توجه به هجمه های مختلف دشمنان باید در توسعه ارزش های اسلامی در جامعه تلاش شود و تلفیق مفاهیم اسلامی در قالب هنر در کانون مساجد گامی برای تحقق منویات رهبری است.

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به ۱۹مهر سالروز سخنرانی رهبری در خراسان شمالی در خصوص کانون های فرهنگی و هنری مساجد اظهار کرد: تحقق منویات رهبری در حوزه مسجد امری بسیار مهم و ضروری سات که نباید از آن غفلت شود.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود:رهبری در  خصوص کانون های فرهنگی و هنری مساجد فرمایشات بسیار مهم و اثرگذاری داشتند که این ارتباط گیری با جوانان و در میان آنان بودن از موارد مهمی بود که باید در دستور کار قرار گیرد و بدانیم هر چه بیشتر در جمع جوانان باشیم آسیب های کمتری خواهیم دید.

 

وی خاطر نشان کرد: امروزه دشمنان از ترفندهای مختلف هنری و فرهنیگ و برنامه های مختلف ماهواره ای و فضای مجازی خود برای رخنه در دین و ایمان و زندگی ها استفاده کرده اند و نمی توان ساکت نشست و بی تفاوت بود که همین سکوت، آب به آسیاب دشمن ریختن است و باید مراقب بود.

 

حجت الاسلام باقری گفت: جوانان امروز جامعه ما تشنه فراگیری و یادگیری هستند و با توجه به هجمه های مختلف دشمنان باید در توسعه ارزش های اسلامی در جامعه تلاش شود و تلفیق مفاهیم اسلامی در قالب هنر در کانون مساجد گامی برای تحقق منویات رهبری است و باید با تولید محتوای مناسب فرهنگی به جنگ با دشمن در این بخش رفت.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: اکنون بهترین زمان برای اتصال جوانان و نوجوانان به بدنه مساجد با استفاده از فعال شدن کانون های فرهنگی و هنری است که تا با جذاب سازی و توسعه برنامه های فرهنگی و هنری جوانان بیشتری جذب مساجد و کانون ها شوند.

 

وی یادآور شد: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای توسعه کانون های مساجد و پربار کردن این نهاد باید همکاری و هماهنگی دستگاه‌های همسو نیز در دستور کار قرار گیرد تا همه با هم برای توسعه همه جانبه گام برداریم.

پایان پیام/ 175