اجرای طرح شنبه های کتاب توسط کانون حضرت رقیه (س) در اسفندقه

اجرای طرح شنبه های کتاب توسط کانون حضرت رقیه (س) در اسفندقه

تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰
رضا اسکندری گفت: شامگاه گذشته طرح ملی شنبه های با کتاب مساجد به همت کانون حضرت رقیه (س) و با محوریت امام جماعت مسجد پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: شامگاه گذشته طرح ملی شنبه های با کتاب مساجد به همت کانون حضرت رقیه (س) و با محوریت امام جماعت مسجد پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت افزود: در تداوم این طرح ملی، کتاب وظایف ما نسبت به پدر و مادر زنده معرفی شد.


وی ابراز کرد: این کتاب با هدف احترام نوجوانان و جوانان به والدین و همچنین شناخت وظایف ما نسبت به آنها انتخاب و معرفی شد.


اسکندری بیان کرد: همچنین کتاب نماز سرچشمه خوبی ها نیز در راستای ترویج معارف نماز و آشنایی بچه های مسجد با جایگاه نماز معرفی شد.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت طرح ملی شنبه های با کتاب مساجد را طرحی مفید برای ترغیب رده های سنی مختلف به کتاب و کتابخوانی برشمرد و تاکید کرد: یکی از رویکردهای کانون در سومین رویداد ملی فهما، توجه به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.


وی اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون با اجرای هفتگی این طرح، کودکان، نوجوانان و جوانان روستا نسبت به کتاب و کتابخوانی علاقمند شده اند.


اسکندری با بیان این مطلب که طرح ملی شنبه های با کتاب مساجد یکی از برنامه های رواق کتاب است، ادامه داد: به منظور حضور کانون در ارزیابی سومین رویداد ملی فهما، گزارش اجرای این طرح هر هفته در سامانه فهما بارگزاری می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت در خاتمه، عنوان کرد: امیدواریم از طریق اجرای طرح ملی شنبه های با کتاب مساجد بتوانیم روستای فرودس را به عنوان روستای دوستدار کتاب به جامعه معرفی کنیم.

پایان پیام/ 586