جام باشگاه کتابخوانی کودک به همت کانون فرهنگی هنری «به سوی ظهور» برگزار شد

جام باشگاه کتابخوانی کودک به همت کانون فرهنگی هنری «به سوی ظهور» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸
مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: جام باشگاه کتابخوانی کودک به همت کانون فرهنگی هنری به سوی ظهور همزمان با هفته ملی کودک در مسجد مصلی شهرستان بیله سوار برگزار شد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جام باشگاه کتابخوانی کودک به همت کانون فرهنگی هنری به سوی ظهور همزمان با هفته ملی کودک در مسجد مصلی شهرستان بیله سوار برگزار شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص کتاب و کتابخوانی از اهداف این ویژه برنامه بود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این دوره توسط مربی کتابخوانی شبنم فتخی انجام شد و کودکان با مطالعه و قصه گویی تلاش کردند آنچه که از کتاب آموخته بودند در بین کودکان به اشتراک بگذارند.

 

وی بیان داشت: جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان ویژه کانون های مساجد فعالیت خود را از سال 96 در استان اردبیل آغاز و تاکنون بیش از 10 کانون فرهنگی هنری در شهرستان بیله سوار توانسته گروه های جام باشگاه های کتابخوانی را در این شهرستان تشکیل دهد.

 

ملکی افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان زمینه افزایش میزان مطالعه را در سنین جوانی ایجاد و موجب گرایش آنها به کتابخوانی خواهد شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار عنوان کرد: آشنایی کار جمعی توسط کودکان و نوجوانان به ویژه در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی از مهمترین اهداف اجرایی این طرح است.

پایان پیام/ 365