ادای احترام مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به مقام شامخ شهدا 

ادای احترام مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به مقام شامخ شهدا 

تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰
امروز هم زمان با ۱۹ مهرماه گرامیداشت سالروز بیانات تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد، مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با حضور در حرم شهدای گمنام شهر جیرفت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز هم زمان با ۱۹ مهرماه به مناسبت گرامیداشت سالروز بیانات تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد، مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با حضور در حرم شهدای گمنام شهر جیرفت به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

 

«مجید خوبی زاده» در حاشیه این مراسم، ضمن گرامیداشت ۱۹ مهر و یاد و خاطره شهدا، گفت: شهدا مایه عزت، سرافرازی و شکوه این مرز و بوم هستند و آرامش و امنیت امروز مرهون رشادت های شهدا است و ما باید قدردان آنها باشیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: امروز با حضور در حرم شهدای گمنام بار دیگر با آرمان های این عزیزان بیعت می کنیم و امیدواریم با قدم گذاشتن در مسیر شهدا و تاسی از سیره این بزرگواران بتوانیم بیش از پیش خدمت کنیم.


وی با اشاره به اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم در سطح کانون های مساجد، خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای اصلی این طرح، تجلیل از خانواده های معظم شهدا است که در تداوم رویداد ملی فهما در حال اجرا است.


خوبی زاده خانواده های معظم شهدا را نماد صبر و استقامت برشمرد و ابراز کرد: تاکنون در راستای اجرای این طرح ملی بچه های مسجد با هدف تکریم مادران شهدا به عنوان نماد صبر، استقامت و ایثار با آنها دیدار کرده و از این مادران تجلیل کرده اند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: خوشبختانه طرح ملی سه شنبه های تکریم توانسته است زمینه آشنایی و انس بیشتر بچه های مسجد با شهدا، آرمان های آنها و نیز الگوبرداری از سبک زندگی و سیره شهدا را فراهم کند.


وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم بچه های مسجد همچنان راه و منش شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار داده و با الگوبرداری از زندگی شهدا بتوانند مسیر تعالی و پیشرفت در زندگی دنیوی و اخروی را طی کنند.

پایان پیام/ 586