اعضای کانون فرهنگی و هنری«سید ابوطاهر علوی» با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند

اعضای کانون فرهنگی و هنری«سید ابوطاهر علوی» با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند

تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰
به گفته ولی خانی،در آستانه ۱۹ مهر، سالروز فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص کانون های مساجد، اعضای کانون فرهنگی هنری سید ابوطاهرعلوی مسجد خانم زنجان با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سید ابوطاهر علوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد:  فعالان کانون فرهنگی به همراه امام جماعت مسجد خانم در آستانه 19 مهر با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و با آرمان های امام راحل و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

 

حبیب ولی خانی ادامه داد: امنیتی که ما امروز در مرزهای ایران شاهد هستیم نتیجه خون شهدایی است که برای دفاع از میهن، دیروز در ایران جنگیدند و امروز به خارج از مرزهای ایران رفته اند و در جبهه های حق علیه باطل مبارزه می کنند.

 

وی گفت: تجدید میثاق با آرمان های شهدا به مناسبت سالروز بانات مقام معظم رهبری و در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم توسط  اعضای کانون فرهنگی هنری سید ابوطاهرعلوی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سید ابوطاهر علوی ادامه داد: سه شنبه های تکریم بهترین فرصت برای دید و بازدید جوانان با خانواده های شهدا و آشنایی با دلاوری های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب و مدافعین حرم است.

 

به گفته وی، برگزاری زیارت عاشورای هفتگی به همراه احسان، مباحثه دروس احکام و عقاید، مباحثه دروس حوزوی، برگزاری دروس اخلاقی، برگزاری نشست های بصیرتی و عقیدتی، برگزاری مراسمات عزاداری، تشکیل هیئت هفتکی و دعوت از اساتید حوزه برای سخنرانی و احسان شام، برنامه های ورزشی و قرائت قرآن بصورت دسته جمعی از دیگر برنامه های این کانون در طول سال است.

پایان پیام/ 693