برگزاری نشست شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری نشست شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸
نشست شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل امور استان‌ها و حقوقی ستاد کانون مساجد کشور برگزار می شود.

«علیرضا دولت آبادی» در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: مدیرکل امور استان‌ها و حقوقی ستاد هماهنگی کانون فرهنگی مساجد کشور امروز به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: «حسین براتی» به منظور شرکت در نخستین نشست شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که در دفتر آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تشکیل می شود، حضور خواهند داشت.

 

وی با اشاره به اینکه این نشست ساعت ۱۶ امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می شود، اضافه کرد: در این نشست احکام اعضای شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آنها اعطاء می شود.

 

شایان ذکر است، شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ها با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد، ریاست نماینده ولی فقیه و نایب رئیسی استاندار در استان‌ های کشور فعالیت می کنند و مدیرکل اوقاف و امور خیریه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانده بسیج استان، شهردار مرکز استان و مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد از اعضای استانی این شورا هستند .

پایان پیام/ 82