طرح شکوه مادری با حضور امام جمعه جیرفت و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اجرا شد

طرح شکوه مادری با حضور امام جمعه جیرفت و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اجرا شد

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: خوشبختانه شرایطی فراهم شد تا با حضور امام جمعه جیرفت و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از یک مادر نمونه مسجدی تجلیل کنیم.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که امسال طرح ملی سه شنبه های تکریم کمی متفاوت تر از سال گذشته برگزار می‌شود، گفت: از ابتدای سال جاری و در ذیل سومین رویداد ملی فهما، این طرح تحت عنوان شکوه مادری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال برگزاری است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در راستای اجرای این طرح، مادران نمونه و مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد، مادران الگو در فرزندآوری و در عرصه های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و غیره تجلیل می شوند. 


وی بیان کرد: این ستاد نیز به منظور اجرای طرح شکوه مادری در اولین گام اقدام به شناسایی مادران فعال و نمونه مسجدی کرد.
  

خوبی زاده ابراز کرد: خوشبختانه شرایطی فراهم شد تا با حضور امام جمعه جیرفت و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از یک مادر نمونه مسجدی تجلیل کنیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: فاطمه شیروانی علاوه بر عهده دار بودن مسئولیت کانون فرهنگی هنری، مادری الگو در فرزندآوری است و توانسته با تربیت دخترانی محجبه و مسجدی الگویی برای سایر مادران باشد.


وی اظهار کرد: این بانوی نمونه مسجدی همچنین در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی فعالیت های ارزشمندی در سطح جامعه انجام داده که شایسته تقدیر است.


خوبی زاده اضافه کرد: به همین منظور فرصت سه شنبه های تکریم را غنیمت شمرده و در این هفته از خانم شیروانی تجلیل کردیم.

پایان پیام/ 586