برنامه «سه شنبه های تکریم» در استان فارس برگزار شد

برنامه «سه شنبه های تکریم» در استان فارس برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰
برنامه «سه شنبه های تکریم» در استان فارس با تجلیل از خانواده شهید «علی جمشیدی» از اقلید به صورت مجازی، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نجف جمشیدی» امروز (سه شنبه 20 مهر) در ویژه برنامه تجلیل از این خانواده شهید که در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» به میزبانی شهرستان اقلید در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: برادر شهیدم از 19 سالگی در دوران انقلاب فعال بود و اطلاعیه ها و سخنرانی های حضرت امام خمینی (ره) را به سمع و نظر آشنایان و اهل محل می رساند.

برادر شهید «علی جمشیدی» با بیان اینکه شهید «علی جمشیدی» عاشق شهادت بود و تنها آرزویش این بود که در راه خدا شهید شود، افزود: وی در راهپیمایی های دوران انقلاب فعال بود و بعد از پیروزی انقلاب نیز فعالیت های مختلفی داشت تا به جبهه اعزام شد.

جمشیدی با بیان خاطراتی از این شهید، خاطرنشان کرد: وی همواره می گفت سپاه شغل نیست و سپاه را محلی برای حفظ و پاسداری از اسلام و انقلاب می دانست و با وجود داشتن فرزند خردسال در مناطق جنگی حضور داشت و دست از جهاد و ایثار نکشید.

خاطرنشان می شود، ویژه برنامه تجلیل از خانواده شهید «علی جمشیدی» که به همت کانون فرهنگی هنری «فدائیان ولایت»، پایگاه مقاومت بسیج «منتظران شهادت» و حوزه مقاومت بسیج «خاتم الانبیا (ص)» شهرستان اقلید در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» برگزار شده بود، با حضور مجازی سرهنگ سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس همراه بود.

شهید «علی جمشیدی» در تاریخ چهارم فروردین ماه 1364 در سن 25 سالگی طی عملیات بدر به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/ 130