نقش اثرگذار مساجد در فضای جامعه مورد توجه قرار گیرد

نقش اثرگذار مساجد در فضای جامعه مورد توجه قرار گیرد

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام مهدی باقری گفت: مساجد از جهت فرهنگی مهمترین پایگاه فعالیت های دینی در فضای جامعه هستند و تاثیر عمیق و شگرفی بر معادلات فرهنگی می گذارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به مناسبت 19 مهر سالروز فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد اظهار کرد: آشنا كردن مردم با فرهنگ مسجد و تعامل اعضای کانون های فرهنگی و هنری با هیات امناء مساجد از جمله اموري است كه بايد در كانون ها مورد اهتمام ویژه ای قرار گیرد.

 

حجت الاسلام مهدی باقری ادامه داد: مساجد از جهت فرهنگی مهمترین پایگاه فعالیت های دینی در فضای جامعه هستند وتاثیر عمیق وشگرفی بر معادلات فرهنگی می گذارند.

 

مدير ستاد هماهنگی کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان زنجان نیز در سخنانی اهمیت مساجد و حضور پرشور جوانان در این اماكن، توسعه، تقویت و تبیین جایگاه مساجد، كانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اهمیت ایجاد كتابخانه و قرائتخانه و خانه فرهنگ دیجیتال در كنار مساجد مطرح و مورد تاكید قرار داد.

 

حجت الاسلام محمد نقی یارمحمدی اضافه کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد یک نهاد فرهنگی با پتانسیل بالای جوانان است و نقش مهمی در شناسایی ظرفیت ها دارد.

 

پایان پیام/ 73