رقابت بچه های مسجد با برگزاری مسابقه دارت در کانون «دوستان آسمانی»

رقابت بچه های مسجد با برگزاری مسابقه دارت در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰
گواهیان از برگزاری مسابقه دارت ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: یک دوره مسابقه دارت ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» همزمان با هفته تربیت بدنی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: این دوره از مسابقات در 2 رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال و به صورت انفرادی و تک نفره برگزار می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت خانه دارت در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیان کرد: خانه دارت در این کانون با مجهز بودن به تجهیزات ورزشی کار خود را آغاز کرده و تا کنون نیز چندین دوره مسابقه ویژه بچه های مسجد انجام شده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه بچه های مسجد با حضور در خانه دارت آمادگی شرکت در مسابقات ورزشی دارت را دارند، عنوان کرد: شرکت در این دوره از مسابقات برای گروه های سنی بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری آزاد است.

 

وی به مهلت نام نویسی در این دوره از مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: بچه های مسجد تا روز شنبه 24 مهرماه فرصت دارند تا برای شرکت در این دوره از مسابقات نام نویسی کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» همچنین به زمان برگزاری این دوره از مسابقات دارت اشاره کرد و گفت: این مسابقات از ساعت 19 سه شنبه 27 مهرماه در خانه دارت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

گواهیان در پایان از عموم بچه های مسجد برای شرکت در این مسابقه جذاب و مفرح دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691