فراخوان نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» منتشر شد

فراخوان نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» منتشر شد

تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰
سقاء از انتشار فراخوان اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» همزمان با سومین رویداد ملی «فهما» در استان اردبیل خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «نادر سقاء» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار کرد: همزمان با سومین رویداد ملی فهما، فراخوان اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» در بخش های آزاد و بچه های مسجد در استان اردبیل منتشر شد. 

 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این جشنواره در چهار رشته شامل نقاشی با تکنیک آزاد، گرافیک (پوستر)، عکاسی با دوربین و موبایل و خوشنویسی با خط نستعلیق و ثلث برگزار می شود.
 
این مقام مسئول افزود: علاقمندان برای بارگذاری آثار خودشان در سایت جشنواره تا 16 آبان ماه فرصت دارند به نشانی www.toranjfetival.ir مراجعه کنند.
 
سقاء تصریح کرد: اعضای کانون‌های مساجد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره یا سامانه بچه‌های مسجد به نشانی www.bachehaymasjed.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره همراه 091014021516 از طریق شبکه های اجتماعی اخبار و اطلاعات مرتبط با جشنواره را دریافت کنند.
 
وی در ادامه از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، دانشجویان و فعالان عرصه هنرهای تجسمی دعوت به شرکت در رشته های مختلف این جشنواره کرد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی اردبیل، خیابان پاسداران بعد از پل یعقوبیه، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ارسال کنند.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خاطر نشان کرد: این جشنواره با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار می شود.

پایان پیام/ 9