کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر میزبان یادواره شهدای گراییل محله بهشهر

کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر میزبان یادواره شهدای گراییل محله بهشهر

تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰
هاشمی گفت: بیست و چهارمین یادواره شهدای منطقه گراییل محله بهشهر به میزبانی شهید هاشمی نژاد بهشهر و پایگاه سردار ابوعمار با سخنرانی شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و مداحی سید محمدعلی سیدی برگزار شد.

«سیدحمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: بزرگداشت نام و یاد شهدا از برنامه های مهم کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر است که در طول سال و در مناسبت های مختلف برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر افزود: دیدار با خانواده شهدا، تکریم از مادران و پدران شهدا، برگزاری نشست های روشنگری شهید و شهادت و ارزش های نظام از برنامه های مهم ما در طول سال در این کانون در کنار برگزاری یادواره شهداست.

 

وی خاطر نشان کرد: همه ما در قبال شهدا و ایثارگری های آنان مسئولیم و باید در راستای نهادینه کردن ارزش ها و آرمان‌های انقلاب تلاش کنیم که برگزاری یادواره شهدا یکی از این برنامه هاست.

 

هاشمی گفت: بیست و چهارمین یادواره شهدای منطقه گراییل محله بهشهر به میزبانی شهید هاشمی نژاد بهشهر و پایگاه سردار ابوعمار همزمان با شهادت  امام حسن عسکری(ع) با سخنرانی شریعتی نماینده  مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و مداحی سید محمدعلی سیدی برگزار شد.

 

وی افزود: غلامرضا شریعتی نماینده  مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بزرگداشت نام و یاد شهدا و بیان خاطراتی بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

پایان پیام/ 175