توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت نذری بین نیازمندان غرب مازندران

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت نذری بین نیازمندان غرب مازندران

تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام نعمتی قرا از توزیع ۱۲۰۰بسته گوشت بین نیازمندان غرب استان مازندران به مناسبت ماه ربیع الاول خبر داد و گفت: این کمک مؤمنانه به همت کانون فرهنگی هنری و موسسه حضرت خدیجه (س) قم، بچه‌های مسجد و خیرین استان تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین«رجب نعمتی قرا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، از اجرای دوازدهمین مرحله طرح توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تداوم شیوع کرونا و رکود کسب و کارها، تهیه و توزیع کمک های مومنانه برای رفع مشکلات معیشتی محرومین در دستور کار بچه های مساجد استان قرار دارد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران افزود: 1200بسته گوشت نذری با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران روز یکشنبه(۲۵مهر) در شهرستان های چالوس، نوشهر، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و  رامسر برای توزیع بین نیازمندان سراسر استان در اختیار رابطین شهرستان‌های غرب دیار علویان قرار می‌گیرد.

 

وی بابیان اینکه این کمک مؤمنانه در قالب بسته های 1.5کیلویی  بین نیازمندان استان که به همت بچه‌های مسجد در مناطق مختلف شهری و روستایی شناسایی شدند توزیع خواهد شد،یادآور شد: در این مرحله ۱۸۴بسته گوشت در چالوس، ۱۸۴بسته در نوشهر،۱۳۶بسته در کلاردشت، ۱۸۰بسته در عباس آباد، ۳۰۰بسته در تنکابن و۱۲۸بسته در رامسر توزیع می شود.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه به همت موسسه حضرت خدیجه(س) اول هر ماه طرح توزیع گوشت نذری در استان های مختلف کشور اجرایی می شود، گفت: علاقه مندان به مشارکت در این امر خداپسندانه می توانند به سایت موسسه حضرت خدیجه(س) قم مراجعه کنند.

 

وی همچنین از دریافت کنندگان این بسته های مومنانه خواست تا با ارسال پیامک به شماره منقش شده روی بسته های گوشت، از خیرین برای تهیه و توزیع این گوشت های نذری قدردانی نمایند.

پایان پیام/ 286