طرح «شنبه ها با کتاب» در مساجد استان اجرا می شود

طرح «شنبه ها با کتاب» در مساجد استان اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸
سقاء گفت: طرح «شنبه ها با کتاب» در بین الصلاتین به همت ائمه جماعات مساجد استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (20 مهرماه) در دیدار با مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: بیش از 540 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان فعال هستند که از این تعداد در 155 کانون کتابخانه نیز دایر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: کتابخانه باز نیز در داخل 180 مساجد استان دایر است تا مراجعان به مساجد از خدمات کتابخانه ای آنها بهره مند شوند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: فضای فرهنگی استاندارد از مهمترین کمبودهای مورد نیاز در داخل مساجد استان است تا برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد اجرایی شود.

 

وی تاکید کرد: طرح «شنبه ها با کتاب» در بین الصلاتین به همت ائمه جماعات مساجد استان در طول سال اجرا می شود.

 

سقاء بیان داشت: همکاری بین دستگاهی از مهمترین اولویت های برای اجرای برنامه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: جام باشگاه های کتابخوانی کودکان و نوجوانان در سطح مساجد اجرا می شود و مخاطبان بسیار خوبی در مساجد برای مشارکت در این برنامه جمع شده است.

 

سقاء خاطر نشان کرد: طرح ابتکاری معصوم شناسی نیز در راستای ترویج معرفی ائمه اطهار (علیهم السلام) با کتاب نیز از دیگر طرح های اجرایی برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه است.

پایان پیام/ 365