تجلیل از دو شخصیت بین‌المللی در اختتامیه چهاردهمین دوره مدهامتان

تجلیل از دو شخصیت بین‌المللی در اختتامیه چهاردهمین دوره مدهامتان

تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰
ابدالي تکلو، با اشاره به برگزاري چهاردهمين دوره از مسابقات قرآني مدهامتان در مشهد مقدس گفت: در جريان اختتاميه اين دوره از دو شخصيت قرآني بين‌المللي تجليل به عمل مي‌آيد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «محمد ابدالی تکلو» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان به میزبانی مشهد مقدس اظهار کرد: پس از گذشت دوسال شرایط کرونایی، چهاردهمین دوره مسابقات مدهامتان به عنوان اولین برنامه‌ قرآنی ستاد فهما به شمار می‌آید که در سطح ملی و به صورت حضوری برگزار می‌شود.



دبیر اجرایی چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان با تاکید بر اینکه مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات مدهامتان این است که هر 12 هزار نفر شرکت کننده عضو در کانون‌ها بودند؛ این در حالی است که در دوره های قبل آمار قابل توجهی از شرکت‌کنندگان را داشتیم که عضو در کانون نبودند.



وی ادامه داد: شرکت کنندگان در سامانه بچه های مسجد ثبت نام و قرائت خود را در رشته‌های مختلف در سامانه به ثبت رساندند، نهایتا با نظر هیات داوران از میان این افراد 100 نفر به مرحله نهایی رسیدند.



ابدالی تکلو در بخش دیگری از مباحث خود افزود: در جریان برگزاری اختتامیه مسابقات از دو چهره قرآنی بین المللی تقدیر می شود.



گفتنی است آیین افتتاحیه چهاردهمین دوره از مسابقات مدهامتان 27 و اختتامیه 29 مهر ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

پایان پیام/ 9