درس اخلاق بر پایه تفسیر قرآن موضوع نشست های هفتگی امام جمعه جهرم در کانون «الزهرا (س)»

درس اخلاق بر پایه تفسیر قرآن موضوع نشست های هفتگی امام جمعه جهرم در کانون «الزهرا (س)»

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰
حضوری گفت: موضوع نشست های هفتگی امام جمعه جهرم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، درس اخلاق بر پایه تفسیر قرآن کریم است.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نشست هفتگی حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» دوشنبه شب ها همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این نشست ها که از هفته گذشته آغاز شده با موضوع درس اخلاق بر پایه تفسیر قرآن کریم برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: در نخستین جلسه از نشست درس اخلاق امام جمعه جهرم در این کانون فرهنگی و هنری، به تفسیر آیه 14 از سوره مبارکه «علق» پرداخته شد.

 

حضوری خاطرنشان کرد: همچنین موضوع جلسه آینده این سلسله نشست ها، بررسی پیام های آیه ششم و هفتم سوره مبارکه «علق» اعلام شده است.

 

وی عنوان کرد: نشست هفتگی درس اخلاق بر پایه تفسیر قرآن کریم، هر هفته دوشنبه شب ها پس از اقامه نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

حضوری خاطرنشان کرد: این کانون فرهنگی و هنری علاوه بر درس اخلاق، برنامه های دیگری نیز به صورت هفتگی برگزار می کند که از جمله آن تفسیر نهج البلاغه است که قدمت چندین ساله دارد.

 

وی ادامه داد: همچنین کلاس های دیگری همچون تفسیر قرآن، سخنرانی های مذهبی، قرائت روزانه قرآن کریم و... نیز در این کانون فرهنگی و هنری به صورت مستمر انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای شرکت در این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

پایان پیام/ 691