رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور وارد خوزستان شد

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور وارد خوزستان شد

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸
حجت الاسلام ارزانی امروز (شنبه ۲۰ مهر) به منظور بازدید از مواکب الاتحاد در مرزهای شلمچه و چذابه وارد خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی» صبح امروز (شنبه 20 مهر) به منظور بازدید از مواکب الاتحاد مستقر در مرزهای شلمچه و چذابه و روند تردد زائران اربعین حسینی از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد خوزستان شد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ابتدا از موکب کانون های مساجد مستقر در مرز شلمچه که به همت کانون های مساجد منطقه آزاد اروند برپا شده است بازدید می کند.

 

حضور در برنامه های کانون مساجد منطقه آزاد اروند، نشست خبری با اصحاب رسانه منطقه آزاد اروند، حضور در همایش شعر عربی در هویزه با حضور شاعران عرب عراقی و خوزستانی و بازدید از مرز چذابه و برخی مواکب مستقر در مسیر تردد زائران حسینی به اهواز، دیدار با حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و دکتر شریعتی استاندار خوزستان از دیگر برنامه های رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سفر به خوزستان است.

 

همچنین بازدید از موکب انصار الحسین که به همت کانون طریق القدس بستان برپا شده، اجرای گروه سرود کانون های مساجد و تعزیه و شعرخوانی از جمله برنامه های تدارک دیده شده در سفر حجت الاسلام ارزانی به خوزستان در مرز چذابه است.

 

پایان پیام/ 660