جمع آوری ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک برای نیازمندان به همت امام محله بیرم

جمع آوری ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک برای نیازمندان به همت امام محله بیرم

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰
سرپرست اداره تبلیغات بیرم استان فارس از تخصیص ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون کمک هزینه نقدی و غیر نقدی برای کمک به نيازمندان خبر داد.

حجت الاسلام محمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، به معرفی فعالیت های مسجد النبی(ص) بیرم استان فارس پرداخت و اظهار کرد: با توجه به فراخوان و اعلام نیازی که برای کمک به نيازمندان منطقه ارائه شد حدود ۲ میلیارد در قالب وسایل و لوازم خانگی دست دوم تهیه و ۷۰۰ میلیون تومان نیز کمک های نقدی از سوی مردم و خیرین از طریق فراخوان و اعلام نیاز جمع آوری شده است.

 

وی به اقداماتی که برای ایجاد اشتغال انجام شده است، اشاره کرد و گفت: با راه اندازی تولیدی لباس تا حدی مشکل اشتغال محله مرتفع شد؛ همچنین ایجاد یک واحد تولیدی دیگر نیز یکی از طرح های مهم است. امید داریم بتوانیم از ظرفیت لازم در جهت اشتغال زایی و کارآفرینی استفاده کنیم.

 

امام محله بیرم استان فارس در زمینه کمک های مؤمنانه و تهیه بسته های معیشتی ابراز کرد: از طریق کمک های مردمی قریب به یک هزار بسته معیشتی برای کمک به نيازمندان تهیه و توزیع شد.

 

این شرکت کننده در مهرواره اوج گفت: یکی از تلاش های صورت گرفته اعطای جهیزیه به نوعروسان است و برای حل مسائل و مشکلات نوعروسان نیازمند اقدام به تهیه ۵ مورد جهیزیه کامل کرده ایم که با همت مردم به نحو مطلوبی انجام شد.

 

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: همکاری با ۳۰ کانون و پایگاه گوناگون در مساجد، محوریت برنامه ها است و برای ارتقاء و پیشرفت فعالیت مساجد برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی، علمی، هنری،عمرانی و اقتصادی را باید توسعه داد تا محوریت فعالیت های مساجد در اوج قرار گیرد.

پایان پیام/ 9