ویژه برنامه انس با قرآن کریم برگزار شد

ویژه برنامه انس با قرآن کریم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰
ملیحه یونس زاده گفت: هم زمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، ویژه برنامه انس با قرآن کریم برگزار شد.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، ویژه برنامه انس با قرآن کریم برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: بر همین اساس با مشارکت بچه های مسجد سی جزء قرآن کریم به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) قرائت شد.


وی بیان کرد: همچنین پویش ختم صلوات به صورت مجازی برگزار شد و در همین راستا اعضای کانون به تعداد دلخواه، نذر سلامتی و ظهور حضرت صلوات فرستادند.


یونس زاده ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، تولید محتوا در قالب کلیپ و عکس نوشت بود که در بستر فضای مجازی منتشر شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ادامه داد: این کلیپ و عکس نوشته ها حاوی مولودی، احادیث و روایات در مورد امام زمان (عج) و ظهور بود.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز در آستانه آغاز امامت امام زمان (عج) به همت بچه های مسجدی عضو کانون، مسجد فضاسازی و آذین بندی شد.


یونس زاده اضافه کرد: جشن آغاز امامت امام زمان (عج) نیز همراه با سخنرانی و مولودی خوانی در مسجد با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت در خاتمه حضور و مشارکت بچه های مسجد در راه اندازی کاروان شادی را از سایر فعالیت های انجام شده در بزرگداشت آغاز امامت امام زمان (عج) برشمرد.

پایان پیام/ 586