بچه های مسجد امام حسن عسکری (ع) آغاز امامت امام زمان (عج) را جشن گرفتند

بچه های مسجد امام حسن عسکری (ع) آغاز امامت امام زمان (عج) را جشن گرفتند

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج)، جشن باشکوهی در فضای باز مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج)، جشن باشکوهی در فضای باز مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت افزود: به منظور برگزاری این جشن، به همت اعضای کانون شهید ابراهیم هادی، مسجد و فضای بیرونی آن آذین بندی و چراغانی شد.


وی بیان کرد: مولودی خوانی و سخنرانی در باب مهدویت و ویژگی های یک منتظر واقعی از جمله برنامه های این جشن با شکوه بود.


حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: برای ایجاد روحیه شادی و نشاط چندین برنامه طنز و مسابقات متنوع با مشارکت بچه های مسجد برگزار شد.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت ادامه داد: همچنین در جشن آغاز امامت امام زمان (عج) از پسران با نام های مهدی، حجت و قائم به قید قرعه با اهدای جوایزی تجلیل شد.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج خواهران از دختران هم نام با مادر امام زمان (عج)، با اسامی نرگس و نرجس تجلیل شد.


حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های این جشن، قرعه کشی بین شرکت کنندگان و اهدای جوایز به تعدادی از آنها بود.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت عنوان کرد: بخشی از جوایز فرهنگی به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) و کانون تخصصی مهدویت تهیه شد که به نفرات برگزیده در این جشن اهدا شد.


وی در خاتمه یادآور شد: تعدادی بسته فرهنگی تبلیغی حاوی کتاب در زمینه مهدویت در بین شرکت کنندگان در این جشن توزیع شده و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج)، دعای فرج قرائت شد.

پایان پیام/ 586